
Оверлок килимових покриттів:
Придбали килим, доріжку або ковролін? Тепер у Вас немає необхідності додатково везти його в майстерню або ж в ательє. Скористайтеся послугою оверлока прямо в ТЦ «Практика», де професійні фахівці швидко приведуть його краї в презентабельний вигляд.
|

Продаж товарів за каталогами:
У випадку, коли необхідного Вам товару немає в наявності, Ви маєте можливість його замовити, звернувшись до спеціалістів профільного відділу.
|

Повернення товару та гарантійні зобов`язання сторін:
Згідно із законом України «Про захист прав споживачів» ви завжди можете використати своє право на обмін товару протягом двох тижнів при наданні касового чека і цілісності товару та упаковки.В Інтернет-магазині ТЦ «Практика» представлені сертифіковані товари, на які обов’язково надається гарантія від виробника. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного виробу зазначений в його експлуатаційних документах.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника за наявності гарантійного талона, документа, що підтверджує оплату товару та збереження всього захисного пломбування та упаковки якщо це зазначено виробником. Щоб уникнути можливих непорозумінь, ми рекомендуємо Вам зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, які додаються до товару при його продажу. Увага! У холодну пору року прохання не включати товар відразу після доставки, через різкий перепад температур, – це може його пошкодити.
Будь ласка, зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передання товару покупцеві внаслідок:
– порушення споживачем правил експлуатації, зберігання чи транспортування товару зазначених у супровідних документах (інструкції);
– дій третіх осіб;
– ремонту або внесення несанкціонованих виробником конструктивних або схемотехнічних змін;
– відхилень від норм мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж;
– неправильної установки і підключення виробу.
Зверніть увагу! Згідно Законодавства України існує ряд товарів, які не підлягають поверненню або обміну. З переліком даних товарів ви можете ознайомитися у додатку 172-94-п до ЗУ «ПРО захист прав споживачів».
|

Дисконтна програма:
Шановні клієнти Торгового Центру “Практика” під час дії карантину знижки за дисконтною програмою НЕ ДІЮТЬ.
Наші постійні клієнти можуть накопичувати суми покупок на дисконтній картці, таким чином регулюючи свою знижку! Щоб прийняти участь дисконтній програмі та отримати безстрокову накопичувальну дисконтну картку “Практика” Вам необхідно здійснити покупку в будь-якому відділі на суму від 1000,00грн. та заповнити анкету на отримання дисконтної картки. Якщо Ви відмовляєтесь від заповнення анкети в повному обсязі ТОВ «ТЦ Практика» має право відмовити у видачі дисконтної картки.
Дисконтна карта є НАКОПИЧУВАЛЬНОЮ: із збільшенням накопиченої суми покупок зростатиме відсоток знижок. На момент покупки відсоток знижки розраховується від накопиченої суми + сума поточного замовлення.
Система накопичення відсоткової знижки (від 1% до 10%) прозора, що дозволяє покупцеві контролювати процес збільшення суми накопичення та знижку.
Розмір знижки зростає відповідно збільшенню суми накопичення*:
Розмір знижки, % |
Сума накопичення, грн |
Від |
До |
1 |
1 000,00 |
9 999,99 |
2 |
10 000,00 |
19 999,99 |
3 |
20 000,00 |
29 999,99 |
4 |
30 000,00 |
49 999,99 |
5 |
50 000,00 |
69 999,99 |
6 |
70 000,00 |
99 999,99 |
7 |
100 000,00 |
499 999,99 |
10 |
500 000,00 |
більше |
-
Дисконтна карта видається покупцю в якості заохочення за здійснену покупку і є власністю ТОВ “ТЦ Практика”. ТОВ «ТЦ Практика» залишає за собою право на зміну умов, строків, схеми накопичення обігу та встановлення знижки на дисконтній картці на свій розсуд без попереднього повідомлення.*
-
Знижка по дисконтній карті, котра була видана фізичній особі, розповсюджується тільки на цю фізичну особу.
-
При втраті дисконтної карти клієнтом, йому видається нова карта після надання заяви-прохання про відновлення карти за підписом власника та пред’явлення копії паспорту. Для відновлення дисконтної картки, необхідно звернутися до касира.
-
При заміні втраченої або зношеної дисконтної картки клієнту буде перенесена накопичена сума та відсоток знижки на нову дисконтну картку протягом 5 робочих днів з дня реєстрації заяви-прохання.
-
Дисконтна знижка не розповсюджується на акційний товар, товар з поміткою «спец. пропозиція», «супер ціна», товари з жовтими цінниками, інші товари.
|
|